tag:blogger.com,1999:blog-4014661281443875082024-02-14T14:07:37.244-08:00Μήνυμα ζωήςUnknownnoreply@blogger.comBlogger157125tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-44023248342168320542015-11-22T05:20:00.000-08:002015-11-22T05:21:27.783-08:00Η επί του Όρους Ομιλία<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><div class="MsoNormal" style="background: white; margin-bottom: 0.0001pt; vertical-align: top;"><span lang="EN-US" style="border: none windowtext 1.0pt; color: #222222; font-size: 14.0pt; mso-ansi-language: EN-US; mso-bidi-font-family: Arial; mso-border-alt: none windowtext 0cm; mso-fareast-font-family: "Times New Roman"; mso-fareast-language: EL; mso-font-kerning: 18.0pt; padding: 0cm;"><iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="325" src="https://www.youtube.com/embed/BZS5uBfJgWs" width="550"></iframe></span><o:p></o:p></div></div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-29462793285426014632014-04-19T10:05:00.001-07:002014-04-19T10:05:58.658-07:00Επίσκεψη στον Πανάγιο ΤάφοΜια άλλη <b><a href="http://www.360tr.com/kudus/kiyamet_eng/index.html">επίσκεψη </a></b>στον Πανάγιο Τάφο!Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-82770220248089209552014-04-05T12:20:00.001-07:002014-04-05T12:20:42.974-07:00Η συγχώρηση ως λύτρο σωτηρίαςΟ Πέτρος βρίσκεται 19 άδικα στην φυλακή, κατηγορηθείς για φόνο που δεν έκανε. Αυτό ήταν αφορμή γνωριμίας του με τον Θεό και ταυτόχρονα σωτηρίας του. Η συγχώρηση προς τον πραγματικό φονιά ένα συγκλονιστικό "μήνυμα ζωής", που μόνο η Ορθοδοξία το διδάσκει.<br />
Από το βιβλίο «Η ευχή μέσα στον Κόσμο» του Πρωτοπ. Στεφάνου Αναγνωστοπούλου<br />
<br />
Πηγή: Περιοδικό «Φίλοι Φυλακισμένων», τεύχος 9ο, <br />
Συλλόγου Συμπαραστάσεως Κρατουμένων «Ο Ονήσιμος», Αθήνα<br />
<b><a href="http://skeftomasteellhnika.blogspot.gr/2014/04/blog-post_8.html#more">ΠΗΓΗ</a></b>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-5947491271936261892013-08-06T13:16:00.000-07:002013-08-06T13:16:01.209-07:00Αρχές περί Ήθους!Υποκρισία και Αρετή δεν είναι δυνατόν να υπάρχει.<br />
Ειλικρίνεια και Εμπάθεια μπορούν να συνυπάρχουν.<br />
<br />
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-88381523029065303422013-06-20T13:05:00.000-07:002013-06-20T13:05:00.263-07:00«Το φρούριο» (ταινία)<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/igYtqVKY090?feature=player_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe><br />
<b><a href="http://www.pentapostagma.gr/2013/06/to-frourio-rosikh-tainia.html">ΠΗΓΗ</a></b>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-77894857029080854962013-05-17T14:17:00.001-07:002013-05-17T14:17:44.983-07:00Ο Σταυρός σου ...<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/A1PCMRrduAM?feature=player_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-12335857191655040412013-04-28T13:41:00.003-07:002013-04-28T13:41:35.277-07:00Ένας Άγιος Μητροπολίτης<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/JC_jsz6Qp3o?feature=player_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe><br />
<b><a href="http://www.agnikolaos.gr/videos/271-2013-03-29-06-33-53">ΠΗΓΗ</a></b>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-91325937018886631622013-04-05T16:02:00.003-07:002013-04-05T16:02:38.619-07:00Πραγματική Προσευχή<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/RJMCwfp-eyE?feature=player_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe><br />
<b><a href="http://www.pentapostagma.gr/2013/04/proseyh-gia-na-glitosoume-ton-polemo.html">ΠΗΓΗ</a></b>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-62143594897155461182013-02-24T11:54:00.003-08:002013-02-24T11:54:58.970-08:00Ορθόδοξη Ομολογία εκ Τουρκίας<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/Jr7sdRdks0Y?feature=player_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-77616764672050371392013-02-21T16:39:00.001-08:002013-02-21T16:39:11.370-08:00Παγκόσμια Ελληνο ΟρθοδοξίαΜια επίσκεψη στο Σινά πείθει για την διαχρονικότητα και παγκοσμιότητα του <b><a href="http://isites1.blogspot.gr/2010/08/blog-post_14.html">Ελληνισμού </a></b>και της Ορθοδοξίας σε άρρηκτο σύνδεσμο!Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-79785469982988406752013-02-18T16:11:00.000-08:002013-02-18T16:11:31.235-08:00Κοινωνικό μανιφέστο Αγίου Γρηγορίου Θεολόγου«Οι <b><a href="http://www.pentapostagma.gr/2013/02/agios-grigorios-theologos.html">κοινωνικές ανισότητες</a></b> δεν είναι θέλημα Θεού», λέει ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος. «Ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο ελεύθερο… Με την πτώση θρυμματίστηκε η αρχική ενότητα και ισοτιμία μεταξύ των ανθρώπων, οι θρασύτεροι με τη βοήθεια του πολιτικού νόμου, τον οποίο κατέστησαν όργανο καταδυναστεύσεως, επιβλήθηκαν στους ασθενέστερους και έτσι οι άνθρωποι χωρίστηκαν σε πλούσιους και φτωχούς, ελεύθερους και δούλους και σε πολλές άλλες κατηγορίες. Εμείς όμως, σαν χριστιανοί οφείλουμε να αποβλέπουμε και να τείνουμε στην αρχική ενότητα και όχι στην κατοπινή διαίρεση, στο νόμο του Θεού και όχι στο νόμο του ισχυρού» (Περί φιλοπτωχίας PG 35, 892 Α-Β).<br />
<br />
Ποιος Μάρξ; Ποιος Κομμουνισμός και Σοσιαλισμός;<br />
<b>Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΤΡΑΝΟΤΕΡΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!</b>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-73591006838720106742013-02-08T12:41:00.001-08:002013-02-08T12:56:53.947-08:00Τον Κύριον υμνείτε <iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/-k_lZe9MVuU?feature=player_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe><br />
<b><a href="http://imverias.blogspot.gr/2013/02/blog-post_6.html">Η μουσική του σύμπαντος</a></b>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-42551528508961128102013-02-04T14:30:00.000-08:002013-02-04T14:30:37.991-08:00Η επίσκεψη του Χριστού<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/LD706WY5Yfw?feature=player_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe><br />
<b><a href="http://panagiaalexiotissa.blogspot.gr/2012/02/blog-post_1345.html">πηγή</a></b>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-59619389053967982042013-02-03T14:53:00.001-08:002013-02-03T14:53:17.718-08:00Ο Γάμος - Π. Ανδρέας Κονάνος<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/2vn2EjEgAzQ?feature=player_detailpage" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-39615717489384964852013-01-03T14:46:00.000-08:002013-01-03T14:46:40.653-08:00Καινή ΔιαθήκηΤα <b><a href="http://kainidiathiki.agiooros.org/">βιβλία </a></b>της Καινής ΔιαθήκηςUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-24383803542041284722012-12-29T09:16:00.001-08:002013-01-30T17:43:07.866-08:00Θεία καλέσματαΌταν η <b>κλίση </b>γίνεται <b>κλήση</b><br />
<br />
<b><a href="http://agiooros.org/viewtopic.php?f=43&t=7136">Μηχανόβιος </a></b>Μοναχός<br />
<br />
Πρωταθλητής <b><a href="http://agiooros.org/viewtopic.php?f=43&t=7137">πάλης </a></b>Μοναχός<br />
<br />
<b><a href="http://agiooros.org/viewtopic.php?f=43&t=7138">Τραγουδίστρια </a></b>Μοναχή<br />
<br />
<br />
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-43289531263918469192012-12-23T03:43:00.000-08:002012-12-23T03:43:28.316-08:00Τα λόγια σου σαν μέλιΣυλλογικό αφιέρωμα ανάλυσης των <b><a href="http://www.apostoliki-diakonia.gr/bible/bible.asp?contents=old_testament/contents_Psalmoi.asp&main=psalmoi&file=24.40.htm">ψαλμών </a></b>της εκκλησίας μας.<br />
«Ὁ ἄνθρωπος πρῶτα αἰσθάνθηκε καί μετά συλλογίσθηκε, πρῶτα προσευχήθηκε καί κατόπιν θεολόγησε. Ἡ ἀποκάλυψη τοῦ ζῶντος Θεοῦ σεβάστηκε αὐτή τήν ἀνθρωπολογική σταθερά. Καί φιλανθρώπως ποιούσα, παραχώρησε τήν θεολογούσα διάνοια ὡς συνοδοιπόρο στή φλεγομένη καρδία. Γιά νά μή χαθεῖ στόν δρόμο τοῦ ἀχανοῦς καί πολυεπίπεδου αἰσθήματος.<br />
Οἱ Ψαλμοί λειτουργοῦν ὡς μιά τέτοια πυξίδα... <br />
<br />
Ἡ ποίηση προορίζεται ἀνέκαθεν γιά τά μή συμβατικά, γιά τά οὐσιώδη, γιά τά «ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ πολύτιμα» (Α΄ Πέτρου 3: 4). Καί ὅταν δεχθεῖ τήν εὐλογία νά ἐκφέρεται συλλογικά στά πλαίσια τῆς Λατρείας, «ἐν ἑνί στόματι καί μιᾷ καρδίᾳ», τότε ἐπιτελεῖ τό ἀναντικατάστατο ἔργο νά ἑνώνει τά «πολύτιμα» τῶν πιστῶν σέ ἕνα, τούς ἐκπαιδεύει νά συμφωνοῦν στίς καίριες προτεραιότητες, προσανατολίζει τήν κοινότητα τῆς ζωῆς τους πρός τά θεανθρωπίνως οὐσιώδη. Πρός «τά θυσιαστήρια Κυρίου τῶν δυνάμεων» (Ψαλμ. 83: 4).<br />
Ἕνα βιβλίο ἀφιερωμένο σ᾽ ἐκείνους πού παλεύουν στή ζωή τους σέ κλίματα παρόμοια καί πλέουν σέ νερά σάν ἐκεῖνα πού χαρτογραφοῦν οἱ Ψαλμοί, εἴτε ἐντός εἴτε ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας»Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-57107317195818095552012-12-01T15:00:00.003-08:002012-12-01T15:00:57.686-08:00Προσευχή : η αναπνοή της ψυχήςΤρεις εσείς, τρεις κι εμείς, Κύριε ελέησον ημάς!!!<br />
<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/XN1Enn9hf-c?feature=player_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-77678545324083229152012-11-03T03:30:00.002-07:002012-11-03T03:30:23.606-07:00Ποιος μπαίνει στο σπίτι μας;Σε όποιο σπίτι μπαίνει ο Ήλιος, δεν μπαίνει ο γιατρός.<br />
<b>Σε όποιο σπίτι δεν μπαίνει ο Χριστός, μπαίνει ο ψυχίατρος!</b>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-29058816737147363112012-10-18T10:11:00.001-07:002012-10-18T10:11:18.514-07:00Γ. Παίσιος: Πως αντιδρούν οι χριστιανοί στη βλασφημία!Τό 1988 , μέ ἀφορμή βλάσφημη ταινία πού πρόσβαλλε τόν Κύριό μας Ἰησοῦ Χριστό, ὁ Γέροντας Παΐσιος ξεσήκωσε καί ἄλλους Πατέρες καί «παρ' ὅλη τήν δυσκολία πού εἶχε ἀπὸ τὸν πόνο λόγῳ τῆς κήλης, βγῆκε ἀπὸ τὸ Ἅγιο Ὅρος μὲ ἄλλους Ἁγιορεῖτες καὶ παραβρέθηκε στὸ συλλαλητήριο ποὺ ἔγινε στὴν Θεσσαλονίκη, ἐνισχύοντας μὲ τὴν παρουσία του τὸν πιστὸ λαό». <br />
<br />
Τὸ συλλαλητήριο ἦταν ἐνάντια στὴν βλάσφημη ταινία «Ὁ τελευταῖος πειρασμὸς» ἡ ὁποία σκηνοθετήθηκε ἀπὸ τὸν Μαρτὶν Σκορτσέζε, παίχτηκε γιὰ λίγο σὲ κινηματογράφους τῶν Ἀθηνῶν τὸ 1988 καὶ προκάλεσε θύελλα διαμαρτυριῶν ἀπὸ μέρους τῶν πιστῶν καὶ τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας, ὥστε νὰ σταματήσει ἡ προβολή της» .<br />
<br />
Ἔκανε ἄραγε λάθος ὁ Γέροντας πού ἄφησε τό Ἅγιο Ὄρος καί διαμαρτυρήθηκε ἔτσι δυναμικά ἐνάντια στή βλάσφημη ταινία συμμετέχοντας στό συλλαλητήριο; Δέν σκέφτηκε ὅτι θά τῆς ἔκανε διαφήμιση; <br />
<br />
Ὄχι δέν ἔκανε λάθος. <br />
Διότι ὁ Χριστός μας δέν μᾶς εἶπε νά σκεπτόμαστε μέ κριτήρια μάρκετινγκ. <br />
<br />
Μέ τό ἴδιο σκεπτικό καί ὁ Χριστός μας ἔκανε λάθος· δέν θά ἔπρεπε νά διαμαρτυρηθεῖ καί νά διώξει τούς βέβηλους ἐμπόρους ἀπό τό Ναό, ὅλους αὐτούς πού βλασφημοῦσαν τόν Πατέρα Του καί τόν Ἴδιο, γιά νά μήν αὐξήση τά κέρδη τους κάνοντάς τους διαφήμιση! (Ἄπαγε τῆς βλασφημίας!)<br />
<br />
Ὁ Γέροντας Παΐσιος εἶχε πεῖ μέ ἀφορμή τό βλάσφημο ἔργο τοῦ Σκορτσέζε καί τήν δυναμική διαμαρτυρία τῶν τότε Χριστιανῶν: <br />
<br />
«Μὲ ὅλα αὐτὰ τὰ βλάσφημα πᾶνε νὰ δικαιολογήσουν ἠθικὲς ἀταξίες. Τὸ ἔχουν παρακάνει. Εἶχαν κάνει μήνυση ὅτι ἡ ταινία «Ὁ τελευταῖος πειρασμὸς» προσβάλλει τὴν θρησκεία καὶ οἱ εἰσαγγελεῖς εἶπαν: «Δὲν εἶναι τίποτε». Τέτοιες βλασφημίες δὲν ἀκούστηκαν ποτέ! Γιὰ μᾶς ἡ διαμαρτυρία γιὰ τὴν βλάσφημη ἐκείνη ταινία ἦταν ὁμολογία πίστεως. Βέβαια μὲ ὅλα αὐτὰ τὰ βλάσφημα γίνεται καὶ ἕνα καλό• χωρίζει ἡ ἦρα ἀπὸ τὸ σιτάρι, κοσκινίζεται ὁ κόσμος».<br />
<br />
Μετά 24 χρόνια ἀπό τήν διαμαρτυρία τοῦ Γέροντα Παΐσιου καί τῶν ἄλλων ἁγιορειτῶν ἡ ἱστορία ἐπαναλαμβάνεται μέ τό βλάσφημο θεατρικό ἔργο Corpus Christi. <br />
<br />
Οἱ δικαστικές ἀρχές εἶπαν πάλι τά ἴδια ὅτι «δέν εἶναι τίποτα». Τό ἄσχημο εἶναι πώς ἡ ἀντίδραση τῶν χριστιανῶν ἦταν τώρα πολύ πιό χλιαρή ἀπ’ ὅ,τι τότε τό 1988. Ὅσοι λίγοι ἔσωσαν τώρα «τήν τιμή τῶν ὅπλων» καί διαμαρτυρήθηκαν εἰρηνικά καί κόσμια, δέχθηκαν- ἐντελῶς ἄδικα- ἐπίθεση μέ χημικά, καί κατακρίθηκαν διότι τἄχατες κάνανε «διαφήμιση» τοῦ βλάσφημου ἔργου μέ τήν διαμαρτυρία τους.<br />
Ἄν αὐτοί πού τούς κατακρίνουν ἔβλεπαν νά χλευάζεται μέ ἀνάλογο τρόπο (μ’ ἕνα θεατρικό ἤ μία ταινία) ὁ πατέρας τους, ἡ μητέρα τους, ἡ ἀδελφή τους, αὐτοί οἱ ἴδιοι... ἄραγε ΔΕΝ θά μιλοῦσαν... γιά νά μήν αὐξήσουν τά κέρδη τῶν θεατρίνων;(!)<br />
Καί βέβαια ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ, θά ἀντιδροῦσαν δυναμικώτατα καί κανείς ἔμφρων δέν θά τούς κατέκρινε.<br />
<br />
Νά τί ἀπαντᾶ ὁ Γέρων Παΐσιος σ’αὐτούς πού λένε ὅτι οἱ Χριστιανοί δέν πρέπει νά ἀντιδροῦμε στίς ἀντίχριστες βλασφημίες: <br />
<br />
<br />
«Σὲ αὐτὰ τὰ δύσκολα χρόνια ὁ καθένας μας πρέπει νὰ κάνει ὅ,τι γίνεται ἀνθρωπίνως καὶ ὅ,τι δὲν γίνεται ἀνθρωπίνως νὰ τὸ ἀφήνει στὸν Θεό. Ἔτσι θὰ ἔχουμε ἥσυχη τὴν συνείδησή μας ὅτι κάναμε ἐκεῖνο ποὺ μπορούσαμε. Ἂν δὲν ἀντιδράσουμε, θὰ σηκωθοῦν οἱ πρόγονοί μας ἀπὸ τοὺς τάφους. Ἐκεῖνοι ὑπέφεραν τόσα γιὰ τὴν πατρίδα καὶ ἐμεῖς τί κάνουμε γι’ αὐτήν; Ἡ Ἑλλάδα, ἡ Ὀρθοδοξία, μὲ τὴν παράδοσή της, τοὺς Ἁγίους καὶ τοὺς ἥρωές της, νὰ πολεμεῖται ἀπὸ τοὺς ἴδιους τους Ἕλληνες καὶ ἐμεῖς νὰ μὴν μιλᾶμε! Εἶναι φοβερὸ!» <br />
<br />
Μήπως ὅμως δέν πρέπει νά ἀντιδροῦμε δυναμικά (χωρίς βέβαια νά ξεφεύγουμε ἀπό τούς νόμους τοῦ Χριστοῦ μας) ἐγκαταλείποντας τήν ἡσυχία μας; <br />
Ὁ Γέρων Παΐσιος μᾶς δείχνει ὅτι πρέπει. Ἄς ἀκούσουμε πῶς τό διδάσκει ὁ ἴδιος: <br />
<br />
<br />
«Εἶπα σὲ κάποιον: «Γιατί δὲν μιλᾶτε; Τί εἶναι αὐτὰ πού κάνει ὁ τάδε;». «Τί νὰ πεῖς, μοῦ λέει, αὐτὸς ὅλος βρωμάει». «Ἂν βρωμάει ὅλος, γιατί δὲν μιλᾶτε; Χτυπῆστε τὸν». Τίποτε, τὸν ἀφήνουν. Ἕναν πολιτικὸ τὸν ἔφτυσα. «Πές, τοῦ λέω, «δὲν συμφωνῶ μὲ αὐτό». Τίμια πράγματα. Θέλεις νὰ ἐξυπηρετηθεῖς ἐσὺ καὶ νὰ ρημάξουν ὅλα;» .<br />
<br />
Τί θά συμβεῖ ἄν οἱ Χριστιανοί δέν ὁμολογοῦν καί δέν ἀντιδροῦν; Νά τί ἀπαντᾶ ὁ Γέροντας Παΐσιος:<br />
<br />
<br />
«Ἂν οἱ Χριστιανοὶ δὲν ὁμολογήσουν, δὲν ἀντιδράσουν, αὐτοὶ (οἱ ἐχθροί τοῦ Χριστοῦ) θὰ κάνουν χειρότερα. Ἐνῶ, ἂν ἀντιδράσουν, θὰ τὸ σκεφτοῦν. Ἀλλὰ καὶ οἱ σημερινοὶ Χριστιανοὶ δὲν εἶναι γιὰ μάχες. Οἱ πρῶτοι Χριστιανοὶ ἦταν γερὰ καρύδια, ἄλλαξαν ὅλο τὸν κόσμο. Καὶ στὴν Βυζαντινὴ ἐποχὴ μία εἰκόνα ἔβγαζαν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία καὶ ἀντιδροῦσε ὁ κόσμος. Ἐδῶ ὁ Χριστὸς σταυρώθηκε, γιὰ νὰ ἀναστηθοῦμε ἐμεῖς, καὶ ἐμεῖς ἀδιαφοροῦμε! Ἂν ἡ Ἐκκλησία δὲν μιλάει, γιὰ νὰ μὴν ἔρθει σὲ ρήξη μὲ τὸ κράτος, ἂν οἱ μητροπολίτες δὲν μιλοῦν γιὰ νὰ τὰ ἔχουν καλὰ μὲ ὅλους γιατί τοὺς βοηθᾶνε στὰ Ἱδρύματα, οἱ Ἁγιορεῖτες πάλι ἂν δὲν μιλοῦν γιὰ νὰ μὴν τοὺς κόψουν τὰ ἐπιδόματα , τότε ποιὸς θὰ μιλήσει; Εἶπα σὲ κάποιον ἡγούμενο: «Ἂν σᾶς ποῦν ὅτι θὰ σᾶς κόψουν τὰ ἐπιδόματα», νὰ πεῖτε: «Θὰ κόψουμε καὶ ἐμεῖς τὴν φιλοξενία», γιὰ νὰ προβληματιστοῦν. Οἱ καθηγητὲς Θεολογίας δὲν φωνάζουν, γιατί λένε: «Εἴμαστε ὑπάλληλοι, θὰ χάσουμε τὸν μισθό μας, καὶ μετὰ πῶς θὰ ζήσουμε;» .<br />
<br />
Μήπως ὅμως ἡ προσευχή εἶναι προτιμώτερη; Νά τί ἀπαντᾶ ὁ Γέροντας Παΐσιος: <br />
<br />
<br />
«Ἡ παρουσία τῶν Χριστιανῶν εἶναι πλέον ὁμολογία πίστεως. Μπορεῖ κανεὶς μὲ τὴν προσευχὴ νὰ βοηθήσει περισσότερο, ἀλλὰ τὴν σιωπή του θὰ τὴν ἐκμεταλλευτοῦν οἱ ἄλλοι καὶ θὰ ποῦν: «Ὁ τάδε καὶ ὁ τάδε δὲν διαμαρτυρήθηκαν, ἑπομένως εἶναι μὲ τὸ μέρος μας». Ἂν δὲν ἀρχίσουν μερικοὶ νὰ χτυποῦν τὸ κακό, νὰ ἐλέγχουν δηλαδὴ αὐτοὺς ποὺ σκανδαλίζουν τοὺς πιστούς, θὰ γίνει μεγαλύτερο κακὸ. Ἔτσι θὰ τονωθοῦν λίγο οἱ πιστοί, ἀλλὰ καὶ θὰ ἐμποδιστοῦν λίγο ὅσοι πολεμοῦν τὴν Ἐκκλησία. Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι δικό τους καΐκι, νὰ κάνουν βόλτες• εἶναι τὸ σκάφος τοῦ Χριστοῦ. Αὐτοὶ εἶναι κατακριτέοι. Τὸ μόνο ποὺ τοὺς ἐνδιαφέρει εἶναι νὰ ἔχουν μεγάλο μισθό, πολυτελὲς αὐτοκίνητο, νὰ τρέχουν στὶς διασκεδάσεις. Καὶ ὕστερα κάνουν νόμο νὰ παντρεύονται μὲ πολιτικὸ γάμο, νομιμοποιοῦν τὶς ἀμβλώσεις. Μὲ τὶς βλάσφημες ταινίες ποὺ παρουσιάζουν, θέλουν νὰ γελοιοποιήσουν τὸν Χριστό. Τὸ κάνουν, γιὰ νὰ ποῦν, «αὐτὸς ἦταν ὁ Χριστός, τώρα θὰ ἔρθει ὁ Μεσσίας», καὶ νὰ παρουσιάσουν μετὰ τὸν «Μεσσία» τους. Ἐκεῖ τὸ πᾶνε» . Ἄν οἱ Χριστιανοί δέν διαμαρτυρόμαστε ὅταν βλασφημεῖται ὁ Χριστός, ἡ Παναγία, ἡ Ἁγία Τριάδα, ἡ Ἁγία μας Ἐκκλησία ἑτοιμάζουμε τό δρόμο γιά τόν Ἀντίχριστο καί ἀποδεικνύουμε ὅτι δέν ἔχουμε ζωντανή καί ἀληθινή πίστη καί ἀγάπη στόν Χριστό μας. <br />
<br />
Ἡ διοικοῦσα Ἐκκλησία πρέπει νά παίρνει θέση ὅταν βλασφημεῖται ὁ Χριστός μας; Ναί ἀπαντᾶ ὁ Γέροντας. Ἄς δοῦμε πῶς μᾶς διδάσκει: <br />
<br />
<br />
«Ἔχω ὑπ’ ὄψιν μου ἕναν ἄλλο ἄθεο, ἕναν βλάσφημο, πού τόν ἀφήνουν στήν τηλεόραση καί μιλάει, ἐνῶ ἔχει πεῖ τά πιό βλάσφημα λόγια γιά τόν Χριστό καί τήν Παναγία. Δέν παίρνει καί ἡ Ἐκκλησία μιά θέση νά ἀφορίση μερικούς. Αὐτούς ἔπρεπε νά τούς ἀφορίζη ἡ Ἐκκλησία. Λυποῦνται τόν ἀφορισμό! -Γέροντα, τί θά καταλάβουν μέ τόν ἀφορισμό, ἀφοῦ τίποτε δέν παραδέχονται; -Τοὐλάχιστον νά φανῆ ὅτι ἡ Ἐκκλησία παίρνει μία θέση. -Ἡ σιωπή της, Γέροντα, εἶναι σάν νά τά ἀναγνωρίζη; -Ναί. Ἔγραψε ἕνας κάτι βλάσφημα γιά τήν Παναγία καί κανείς δέν μίλησε. Λέω σέ κάποιον: «Δέν εἶδες τί γράφει ἐκεῖνος;». «Ἔ, τί νά τούς κάνης, μοῦ λέει. Θά λερωθῆς, ἄν ἀσχοληθῆς μαζί τους». Φοβοῦνται νά μιλήσουν. -Τί εἶχε νά φοβηθῆ, Γέροντα; -Νά μή γράψουν τίποτε γι’ αὐτόν καί ἐκτεθῆ, καί ἀνέχεται νά βλασφημῆται ἡ Παναγία! Νά μή θέλουμε νά βγάλη ὁ ἄλλος τό φίδι ἀπό τήν τρύπα, γιά νά ἔχουμε ἐμεῖς τήν ἡσυχία μας. Αὐτό εἶναι ἔλλειψη ἀγάπης. Ὕστερα ἀρχίζει ὁ ἄνθρωπος νά κινῆται ἀπό συμφέρον. Γι’ αὐτό βλέπεις ἕνα πνεῦμα σήμερα: «Μέ τόν τάδε νά ἔχουμε σχέσεις, γιά νά μᾶς λέη καλά λόγια. Μέ τόν ἄλλο νά τά ἔχουμε καλά, γιά νά μή μᾶς διασύρη κ.λ.π. Νά μή μᾶς πάρουν γιά κορόιδα, νά μή γίνουμε θύματα». Ἄλλος ἀδιαφορεῖ καί δέν μιλάει. «Νά μή μιλήσω λέει, γιά νά μή μέ γράψουν οἱ ἐφημερίδες». Οἱ περισσότεροι δηλαδή εἶναι τελείως ἀδιάφοροι» .<br />
<br />
Ὁ Θεός μᾶς δίνει πνεῦμα δυνάμεως καί ὄχι πνεῦμα δειλίας, ἀδιαφορίας καί φιλαυτίας. Ἄραγε πόσο τό δεχόμαστε;<br />
<br />
Ἱερομόναχος Σάββας Ἁγιορείτης<br />
http://hristospanagia3.blogspot.gr/<br />
ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ Τῼ ΘΕῼ ΔΟΞΑ! <br />
<b><a href="http://klassikoperiptosi.blogspot.gr/2012/10/corpus-christi_18.html">Περισσότερα</a></b><br />
<br />
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-25047854017818346392012-10-05T16:19:00.003-07:002012-10-05T16:19:54.037-07:00Η Θυσία του Ενός<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/WN6xh1Obszg?feature=player_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe><br />
<br />
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-58991421753276338742012-09-04T09:18:00.003-07:002013-10-27T02:31:16.511-07:00Βιβλιο - προτάσεις <b>1. «ΑΡΧΗ και ΤΕΛΟΣ του κόσμου (Κοσμολογία και Αγία Γραφή)»</b><br />
Χατζηνικολάου Αστέριος (Εκδ. Σωτήρ)<br />
- Η άλλη άποψη για την Κοσμολογία και την ΑΡΧΗ<br />
<br />
<b>2. «Εκεί που δεν φαίνεται ο Θεός»</b><br />
Χατζηνικολάου Νικόλαος (Εκδ. ΙΜ Μεσογαίας-Λαυρεωτικής)<br />
- Η περιπέτεια του ανθρώπου ως πρόκληση – πραγματικές ανθρώπινες ιστορίες “μεταξύ ζωής και θανάτου”<br />
<br />
<b>3. «Η γλώσσα του Θεού»</b><br />
Φράνσις Κόλινς (Εκδ. Παπαζήσης)<br />
-Η σχέση Πίστης και Επιστήμης μέσα από τα νέα δεδομένα της βιολογίας.<br />
<br />
<b>4. «Πίστη και Λογική»</b><br />
Μ. Μελινός (συνέντευξη του Ι. Κοστώφ)<br />
- Ο φυσικός και ιερέας Ι. Κοστώφ απαντά σε ερωτήματα “αντίθεσης” Επιστήμης, λογικής και Πίστης.<br />
<br />
<b>5. «Η Ασκητική της Αγάπης»</b><br />
Γαβριηλία Μοναχή (Εκδ. Τάλαντο)<br />
- Βιογραφία της Γερόντισσας Γαβριηλίας – περιγραφή της βίωσης της Αγάπης ως Άσκησης.<br />
<br />
<b>6. «Αντιπαραμύθι»</b><br />
Βουλγαράκης Ηλίας (ανάρτηση σε εικόνες : http://minimazois.blogspot.gr/2011/04/3.html)<br />
- Αλληγορία περί Αγίας Τριάδος.<br />
<br />
<b>7. «Κρατύλος» </b><br />
Πλάτωνας<br />
- Λόγος περί γλώσσας και ουσίας των λέξεων “Αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψης”<br />
<br />
<b>8. «Το όρος της σιωπής» - «Τα δώρα της ερήμου»</b><br />
Κυριάκος Μαρκίδης<br />
- Προσέγγιση στην πνευματικότητα της Ορθοδοξίας.<br />
<br />
<b>9. «Φαίδων»</b><br />
Πλάτωνας<br />
- Λόγος περί αθανασίας της ψυχής (Ο Σωκράτης πριν πιει το κώνειο)<br />
<br />
<b>10. «Η σημειολογία στην καθημερινή ζωή»</b><br />
Umberto Eco<br />
- Σχόλια και ερμηνείες επί καθημερινών φαινομένων και συμπεριφορών.Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-6603793405513824352012-08-20T08:59:00.004-07:002012-08-20T08:59:44.328-07:00Η “θεολογία” του μποζονίου(οι θεολόγοι να μην ανακατευόμαστε εκεί που δεν μας σπέρνουν)
Ενδιαφέρουσα άποψη του Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως <b><a href="http://www.pemptousia.gr/2012/08/%CE%BF-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CF%89%CF%82-%CE%BA-%CE%AC%CE%BD/">Άνθιμου</a></b> περί Επιστήμης και Θεολογίας.
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-87403165912559436532012-08-17T07:01:00.002-07:002012-08-17T07:01:23.113-07:00Οδηγίες προς ναυτιλλομένουςΠολλές ενδιαφέρουσες «<b><a href="http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2012/08/blog-post_1709.html">συμπτώσεις</a></b>»
Όταν τα βάζεις με τον Θεό, συμβαίνουν και αυτά, όχι γιατί σε εκδικείται απλά γιατί αποσύρει την προστασία του εφόσον εσύ δήλωσες "αυτάρκεις"!
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-401466128144387508.post-89998641147124097872012-07-29T09:07:00.003-07:002012-07-29T09:07:55.288-07:00Περί συζυγικής αγάπηςΑντιμετώπιση της καθημερινότητας του γάμου μας.
Μοναδικό γιατρικό η <b><a href="http://www.pentapostagma.gr/2012/07/blog-post_8882.html">αγάπη</a>!</b>Unknownnoreply@blogger.com0